neděle 22. března 2015

Vyhlídka na Radyni

20. 3. 2015
29 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Vysoká

Hradiště-Radobyčice-Útušice-Štěnovice-Losiná-po červené Radyně-Černice-Škoda park-Bory


S prvním výletem jsem letos docela otálel, ale musel jsem využít toho, že se stále dá jezdit na hory za sněhem:) Vyrazil jsem tedy až tento pátek po práci na krátkou projížďku přes Radyni.

Do Hradiště jsem zvolil cestu kolem meditační zahrady a za lávkou přes Úhlavu hned doprava, abych se vyhnul stoupání. Do Radobyčic pak klasicky mezi poli po NS Údolím Úhlavy. Z Radobyčic jsem nicméně pokračoval stále po levém břehu řeky až do Útušic. Pak už po silnici, páč neni kudy jinudy, jsem projel Štěnovice a dojel do Losiné. Dal jsem jeden drink U Větráka a jal se stoupat po červené na Radyni. Pěšinkami se dá cesta trochu napřímit, stoupání ale nikdo neunikne. Je náročné, hlavně terénem, ale kdo chce, může stoupat po asfaltce:)

Nahoru jsem dorazil akorát při západu, kdy byl hrad zalitý oranžovým světlem, tak jsem ještě v rychlosti sjel a pěšky vyšplhal na skalky s nádherným výhledem na Radyni i se zapadajícím sluncem. Pak už nebylo nač čekat, sjel jsem k dálnici částečně po žluté, pod přivaděčem, do Černic a po cyklostezce 31 ke Škoda parku. Pak už jen vystoupat na Bory a hotovo.

Průměrná rychlost 17,6 km/h. To teda nic moc:D Chce to se ještě trochu rozjezdit. Určitě ale doporučuju vylézt na skalní vyhlídku na Radyni na 18. kilometru, paráda:)

Panorama Radyně se západem slunce

http://app.endomondo.com/workouts/489448220/20482649

Žádné komentáře:

Okomentovat