středa 20. července 2011

Přehýšov

6. 5. 2011
52 km - střední

Jeden by vůbec nevěřil, jak málo zná okolí svýho bydliště, na týhle trase teda musim zdůraznit předevšim Nový rybník mezi Líněma a Úhercema, který je chráněnou rezervací a je u něj dokonce vyhlídka. V malinký oblasti, která ani pořádně neni na mapě u cesty, jen jsem risknul, jestli tam vůbec je (byla a dokonce na polní cestu luxusní), žije mnoho vzácných druhů ptactva a přišel jsem si tam jak u moře, jelikož tam byli racci! Balada;D Neuvěřitelný překvapení, zvlášť s tou malou rozhledničkou, která je nedaleko velkoskladu a cesty, kde běžně jezdim... Za Úhercema pře koleje a prodce doleva do lesa, kde se dá sotva orientovat, páč tam nejsou potoky, elektrický vedení a cesty ani zdaleka neodpovídají mapě, takže o to větší zábava, kde vlastně vyjedu, celkem jsem to trefil podle instinktu, chtěl jsem vyjet u Zieglerova dolu...no nevim jestli jsem ho přímo trefil nebo spíš osadu Větrná jáma, která je teda prdelí na konci Ukrajiny spíš...všude černo a ujížděl jsem pryč celej nesvůj, ale pak polní cestou kolem Diossu Nýřany až do Přehýšova, pod dálnicí dál na Kbelany a narazil jsem na žlutou do Kamennýho Újezdu, než do něj sjet bych doporučoval najít odbočku vlevo, aby se ušetřil kopec zpátky na Pankrác, kde jsem chtěl natrefit na modrou turistickou do Tlučný. Nejdřív ovšem jsem jí čekal o jednu silnici dřív, takže jsem bloudil lesem a jel jsem přes pole, naštěstí tedy bylo jetelný, pak už jsem byl správně, ale modrá nikde a cesty zoraný, takže pár set metrů zase přes pole a na modrou jsem nenatrefil vůbec, naštěstí to už v týhle oblasti trochu znam, tak vim, jakym směrem se vydat, ale o modrý ani vidu, ani slechu, možná z druhý strany jí zkusit, v Tlučný rozhodně existuje, páč jsem po ní kousek jel směr Vejprnice. Hodně vydařenej výlet, zase nový objevy, pěkný trasy za humny, doporučuju, hodnotim jako lehčí trasu, vyjížděl jsem snad v půl šestý večer a do západu (20:30) jsem to stihnul v pohodě beze spěchu i s několika zastávkama na fotky:)



Chráněná oblast Nový rybník

Žádné komentáře:

Okomentovat