úterý 9. srpna 2011

Manětín

4. 6. 2011
104 km - těžká

Tentokrát trochu z náročnějšího soudku, zpočátku samý známý cesty do Radčic podél řeky, Malesice, Chotíkov, Příšov, odtamtud pak po polní cestě na Stýskaly, kde je mimochodem jeden z nejzajímavejších rodinnejch domů http://www.smitka.cz/4-25-rodinne-domy-styskaly.aspx, dále pak na Nekmíř, kde se musí nejdřív odpbočit vlevo a pak vpravo, ne moc překvapivě jsem tam jel špatně, následuje Lhotka, malá víska jakoby na konci světa, kousek za ní po modré na Vrtbo, kterou jsem jako vždy úspěšně ztratil po pár metrech v poli, ale taky jako vždy stačí držet směr a doufat, že někde naváže cesta přes les...nebo se vrátit na silnici, ale taková měkkota nejsem. Stalo se a z Vrtba bylo třeba mířit na Spankov kolem rybníka, kde jsem opět ztratil zelenou, která nebyla moc pečlivě značená, ale lepší jí ztratit a držet směr, než na každý křižovatce zastavovat a hloubat, kam dál. Nakonec jsem natrefil na cyklostezku na Manětín, která mi dovedla do nejvzdálenějšího bodu trasy s pěknym zámkem a supermarketem:) Cestou zpátky jsem se chtěl držet cyklostezky BAroko 2, ale ta je bohužel značená jen v mapě, takže je úplně na nic, vlastně jsem potkal jednu ceduli, která mi ovšem zavedla na scestí, neboť se zrovna Baroko 2 rozdělovalo. Tak jsem jel rovnou za nosem po vedlejších silnicích přes Honezovice, ve Hvozdu mi chtěl poradit místní, ale těm se dá málokdy věřit, ptal jsem se kudy vede pěkná nefrekventovaná cesta na Plzeň, tak mi posílal na Úněšov a na karlovarskej hlavní tah, což je mimojiné zajížďka zhruba 30 km, takže jsem mu poděkoval a jel jsem si po svejch ještě k Plasům, páč jsem byl při síle. Odtamtud pak po známé červené ke kaolinovému lomu. Jelo se tam blbé, podmáčená cesta mírně do kopce hodně ubírala síly, především ty psychické:/ Ale pak jsem najela na silnici, dezorientován jsem se vydal špatnym směrem:/ zanedlouho jsem to obrátil a frčel na Plzeň přes Tatinou a Horní Břízu, odkud začalo pršet, až jsem promok, než jsem dojel přes Plzeň na Bory, kde už samozřejmě pomalu vykukovalo sluníčko. Průměrná rychlost přes 23, neni to nic extra, ale byl silnej protivítr a těžkej terén mimo silnice, takže spokojenost, unavenost a 104 km na kontě:)



Žádné komentáře:

Okomentovat