úterý 9. srpna 2011

Merklín

9. 6. 2011
80 km - střední

Vejlet na jižní Plzeňsko se opět vydařil, přestože bylo dost dusno. Apsoň nebyl protivítr a vlastně ani přímý slunce:) Zase prvních dvacet kilometrů po notoricky známých cestách..do Dobřan, Vstiše a mezi polema na okraj Chotěšova, dále do Stoda, odbočit vlevo na Lelov, kde jsem chtěl odbočit vpravo po žluté, ale asi už tam nebyla, tak jsem dojel  až do Líšiny, tam jsem se vydal po červené do lesů kolem jezírka, které je však soukromé...luxusní barák i auto uprostřed lesů bez pořádné příjezdové cesty, čímýž se dostáváme k tomu, že kolem Výtůně je sice značená silnice, ale je to normální lesní cesta v době mého průjezdu značně zhoršená četnými lijáky a těžbou, po asfaltu ani stopy, až před Bukovou. Ale o to hezčí projížďka to byla. Pak po silnici na Merklín, kde má i ve večerních hodinách (18:30) otevřeno výborná cukrárna. Odtamtud pokračovaly mé cesty na Zemětice a Přestavlky, trochu nejistě přes les neznačenou cestou, ale dorazil jsem...No a proplést se Dnešicema a Chlumčanama, směr Hradčany a přes Vysokou, kde se nikdy nemůžu vyznat do Robčic, celkem jsem to už trefil, ale to je vždy loterie v tomhle lese...Z Robčic po mé dříve oblíbené cestě do Litic mezi přivaděči. Bohužel asi půl kilometru cesty u pole je zoráno, takže se musí jet mezi vzrostlým žitem a to neni moc příjemný, zvlášť v rozbahněnym podloží:/ Ale dá se přežít:D Pak už se přes Výsluní vyhoupnout na Bory a padla tam rovná osmdesátka.



Žádné komentáře:

Okomentovat