úterý 9. srpna 2011

Týden v Nýrsku 6

28. 7. 2011
71 km - střední

Cesta zpátky do Plzně byla bez okolků stejná jako první den, tedy 22.7., jiná byla v tom, že jsem jel s osmnáctikilovou krosnou na zádech. Chtěl jsem si zkusit, jaký to je...co si budem povídat, ne zrovna pohodlný, bolí záda i prdel, člověk si ani nepřesedne, těžiště je vratké, vysoké rychlosti poměrně nebezpečné a do kopce si stoupnout do pedálů? Ani pomyšlení, ale výzvu jsem pokořil:) Když jsem vyrážel, bylo krásně azuro všude kolem, ale kolem Klatov se to začlo mocně zatahovat s nárazovym větrem a prudkym deštěm, kterej se za mnou pořád táhnul, v Dolanech jsem chvíli čekal na zastávce, ale nevypadalo to nadějně, tak jsem zas vyrazil, po pár set metrech úplně suchá silnice, nicméně až k Plzni více či méně pršelo. V Soběkurech jsem si proto dal menší pauzu, když jsem viděl černo nad Plzní a udělal jsem dobře, minul jsem průtrž mračen a dorazil domů za sluníčka:) Poslední kilometry akorát zkazil zákaz vjezdu a vstupu na opravovanou hráz Borský přehrady, tak jsem to musel objíždět a prudce stoupat v posledních metrech v Borčáku:/



Žádné komentáře:

Okomentovat