neděle 10. června 2012

Buben na kole

29. 5. 2012
44 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Vysoká 

Křimice-Kozolupy-Bdeněves-Buben-Myslinka-Tlučná-Vejprnice-Valcha


Celkem pozdě na večer jsem se rozhod, že si ještě než bude tma někam vyjedu, bleskově jsem zvolil Buben a jelo se...Křimice po cyklostezce kolem Mže, po chodníčku při silnici k odbočce na Vochov a Červený mlýn, podél kterýho vede polní cesta do Kozolup. Ty jsou vlastně spojené s Bdeněvsí, trochu jsem to tam prokřižoval po cyklostezce novou zástavbou a pokračoval kus po zelený turistický směr Hracholusky, vyšvihnul jsem se ke trati a kousek před Bubnem jsem se dal na modrou turistickou...Opravdu neni moc cyklistická, dost prudká, kamenitá, kořenovitá, ale vede přímo k řece:D a zřícenině. Most přes řeku novej samozřejmě neni, s tim jsem počítal, už ani zbytky tam nejsou (ale za malýho stavu vody by se dalo přeskotačit přes kamennou hrázku vytvořenou chataři). Vracel jsem se tedy po červené do kopce a napojil se opět na modrou, kterou jsem dosud v úseku do Myslinky neznal. Z Myslinky jsem se rozhod pro pokračování po modré do Tlučný, kterou jse jel nedavno opačně a dala se jet kromě krátkého úseku mezi halami v průmyslové zóně. Z Tlučný pak na Vejprnice lesem a ještě jsem toho neměl dost, tak jsem se projel přes Valchu kolem Borský přehrady. Takovej rychlovýlet od sedmi do devíti, akorát se západem doma. Průměrná mi dost spadla v lese, takže 23,11. Vysoká technická náročnost kvůli krátkému úseku u Bubnu, který má sice pár metrů, ale je skoro nejetelný.




Zřícenina hradu Buben

Žádné komentáře:

Okomentovat