středa 22. října 2014

Losiná

10. 10. 2014
25 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Střední

Hradiště-Radobyčice-Valík-Černý les-Losiná-Pod Radyní-Městský les-po žluté Černice, Čechurov, Tyršův most-Bory


Jak se naskytne příležitost, byť jen malá, abych se projel, musim jí využít. Tak se stalo, že jsem v pátek v půl šesté šlápnul do pedálů ukrátit čas Barče v práci. Překonal jsem dosud průjezdný Tyršův most a hned za Vokounovo lávkou odbočil doprava podél řeky pěšinkou do Hradiště. Do Radobyčic pak kudy jinudy, než po NS Údolím Úhlavy, a dále pak po červené na Valík, kde jsem odbočil vlevo k východnímu ústí tunelu. Přes Černý les jsem po silnici dojel do Losiné. Nezastavil jsem se ale na dlouho, tmu jsem měl na krku.

Zpátky jsem vystoupal až nad Losinou i chatovou osadu a lesem jsem sjel na žlutou k rozcestí Městský les. Odtud jsem si vybral bezpečně nejbahnitější cestičku k Olympii, postupně už spíš jen podmáčený výsek temného lesa. Páč už nebylo zrovna nejvíc světlo, jel jsem přes Čechurov po žluté na Bory. průměrná rychlost 22,4 km/h, to není nejhorší:)

http://app.endomondo.com/workouts/474394043/20482649

Žádné komentáře:

Okomentovat