pátek 17. října 2014

Zámek Horky nad Jizerou

8. 10. 2014
35 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Střední

MB-po CT 8235 Nepřevázka-Strašnov-Písková Lhota-po červené Podhrušov, Horky nad Jizerou-po CT 241 Krnsko, Vinec, MB


Naplánoval jsem si kraťounkou projížďku kolem Boleslavi, cíl byl ve hvězdách, do tmy moc nezbývalo a v blízkém okolí už jsem leccos projezdil. Vydal jsem se znovu přes Boleslav a po pěkné cyklotrase do Nepřevázky. Pokračoval jsem proti větru na Strašnov, před nímž jsem odbočil na Pískovou Lhotu a celou dlouhou rovinku až k dálnici jsem se pěkně nechal tlačit větrem. Ze Lhoty jsem sjel k řece a dále pokračoval po červené po proudu. V Podhrušově jsem se rozhod dojet až do Horek, ač už vlastně bylo záhodno začít se vracet. Za necelých patnáct minut jsem po pěkném tracku dorazil k místnímu zámku.

Nezdržoval jsem se, neb mi tma byla v patách. A po úzké pěšince, plné kořenů, kamení a kluzkého bláta, nad řekou ve stínu stromů a později s hlubokými vyjetými kolejemi se nejelo potmě vskutku nejlépe. Naštěstí jsem měl světla, tak jsem nemusel příliš hazardovat. Do Podhrušova jsem se vrátil stejnou cestou, poté jsem pokračoval po cyklostezce 241. Za dne se ta cesta zdá tak jasná, ale jak světla ubývá, najednou se i jinak zřetelné odbočky nějak ztrácejí:D Naštěstí řeku člověk jen tak neztratí. Nejhorší to bylo asi před Krnskem kvůli vyjetým kolejím, nejde v nich ani šlapat a nahoře mezi nima se dá blbě udržet. Z Čejetiček jsem to vzal ještě kolem nádraží k Česaně, nikdo mě nepřepad a tak jsem šťastně dojel do cíle;D Průměrně rychlostí 19,9 km/h, trochu to ta tma srazila, no...

PS: Super zpráva, konečně zas funguje vkládání mapy ze SportsTrackeru:)
PSS (3. 3. 2015): Sportstracker není už rok schopnej zajistit funkci alespoň stejnou jako u starší verze stránek, přecházim trvale na Endomondo


http://app.endomondo.com/workouts/474393936/20482649

Horky nad Jizerou

Hrad mladá Boleslav

Žádné komentáře:

Okomentovat