sobota 10. září 2011

Kopec Maršál

12. 8. 2011
64 km - střední

Do Koterova se jede nevyhnutelně městem, odtamtud do Plzence však lze polema, odbočka vpravo za koňskym rančem v klesání, přejede se přes řeku přes nyní novej mostek a pak dál za nosem pod dálnicí... Dál pak do Sedlce, odkud vede asi milion cest, rozhod jsem se jednu zkusit. Nějak jsem se nakonec promotal přes velkou chatovou oblast v lese, chtíc jet vstříc Svidný, což se podařilo jen částečně, příště to musim zkusit z druhý strany, takhle jsem dojel k silnici a musel po ní ještě stoupat. Nakonec jsem se ale dostal na červenou turistickou, jak jsem chtěl, takže jsem se moh vydat lesem žádanym směrem. Moc se ale nedařilo, těžko jsem se orientoval, i když jsem si trochu zajel k Rakovské háji. Byla to však moc pěkná terénní projížďka lesem, takže jsem nelitoval, právě naopak. Do tý doby cesta moc neodsejpala, pak se to konečně trochu rozjelo, ikdyž kolem Hádku co se zdálo na mapě jasný, nebylo ve skutečnosti vůbec tak jednoduchý...cestu na Nevid jsem ale trefil. Následovala poněkud míň zajímavá část přes Mešno, Lipnici a Milínov. V milínově na konci vsi na křižovatce jsem se rozhod jet rovně a udělal jsem dobře, nová suprová asfaltka lesem kousek do kopce a pak dlouhej sjezd, paráda až na několik závor. No a pak kolem kozlu, alejí do Šťahlav a do kopce, i když se nechtělo, lepší než jezdit hlavní spojkou, na Plzenec, kde to chce mít šťastnou volbu a trefit nějakou sjízdnou cestičku mezi barákama a lesem, mně se to moc nepovedlo, tak jsem jel chvílema džunglí, chvílema přes brutální kořeny a ostružiny, no nic moc, co si budem povídat. Napojil jsem se na cestu k Olympii od chatový osady nad Plzencem u bejvalý spojky Plzenec-Losiná. Domů jsem pospíchal, před tmou předevšim, takže na hulváta po hlavní a přes Tyršák na Bory.




Žádné komentáře:

Okomentovat