pondělí 3. října 2011

Třemošná přes Starý Plzenec

26. 9. 2011
48 km -  lehká


          Chtěl jsem si vyzvednout novej tachometr z obchodu spoke.cz a bylo mi líto jet obyčejnou cestou do Třemošný, tak si řikam hodim menší okruh kolem Plzně... no měl jsem to naplánovaný krásně, ale odhad vzdálenosti se ukázal býti velmi vzdálený od skutečnosti. Jedu si pěkně přes oblíbenou loučku do Plzence, sluníčko se usmívá na cestu i na mě, vyrážim po žlutý pod rotundou směr Ejpovice...a najednou koukam, to to ty kilometry naskakujou, musim to zkrátit a hned se mi naskytla kousek za křižovatkou v Tymákově pěkná asfaltka mezi polema...zas náhoda hrozná, že jsem narazil na krásnou zkratku, přes dálnici mostek ved, lesem jsem projel, ačkoliv ne po zelené, protože vede nesmyslnýma směrama a vyjel jsem u přivaděče na Rokycanskou, podél něj, už po zelené a po silnici přes Hrádek, krutě do kopce na Bílou Horu, kde jsem mimochodem značně rychle dojížděl jednoho cyklistu, kterej když mě zmerčil, začal brutálně makat, aby mě předjel zpátky:D Zcela zázračně se tohle opakovalo ještě v Třemošný, přestože se naše cesty rozdělili, já jel po hlavní kvůli času a vyzved si novej cyklocomputer, on lesem a sjeli jsme se u Škody JS za Třemošnou. Jeli jsme kus spolu a pak asi radši někam odbočil, aby už nemusel rvát:D
Celkem teda supr dvě hodinky v tempu: 48 km, 23,15 km/h průměr. Připomínam, že jsem je po turistickejch, mimojiné taky na převod 1/3. Takže na celej den hodně lehká, na dvě hodinky dopoledne těžká.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat