pondělí 2. září 2013

Zmrzlina Dobřany:)

29. 8. 2013
56 km

Obtížnost: Střední
Technická náročnost: Střední

Valcha-po zelené Dobřany-Vstiš-Mantov-Stod-po červené Pod Křížovým vrchem-po zelené Lažany-Přestavlky-Dnešice-Chlumčany-Hradčany-Vysoká-Robčice-Útušice-Výsluní-Borský park


Příjemný podnebíčko mi vytáhlo ven, krásnej čerstvej vzduch a jasno, cyklistickej ideál:) Jako minulej výlet jsem vyrazil přes Valchu, ale po zelený jsem pokračoval do Dobřan, je to pěkná cesta lesama, kde se víceméně nikdo nepohybuje. V Dobřanech jsem neodolal zmrzlině, ale rychle pokračoval dál do Vstiše, abych zas nedojížděl poslepu za tmy. Už x-krát projetou cyklostezkou jsem pokračoval na předvsí Chotěšova, vesnice Mantov. Odtud jsem se vydal po silnici do Stoda. Odbočil jsem na ostře vlevo a zakrátko začal stoupat, připojila se ke mně červená turistická, po který jsem pokračoval k rozcestí Pod Křížovým vrchem. Nahoru se mi nechtělo, jezdim tam každej rok a tak už to znam, je tam nicméně krásnej výhled po okolí. Já se radši vydal po zelené, která se houpe lesem, až ústí u osamělejch baráčků  (Lažany). Následuje pěkná asfaltka do Přestavlk, odkud je to jen kousíček do Dnešic. Za vsí a za vypuštěnym zarostlym rybníkem jsem uhnul z hlavní do lesů, přímo do Chlumčan mimo silnici;) Dál jsem si vystoupal můj neoblíbenej kopec k výpadovce na Přeštice a pokračoval do Hradčan. Vlastně těsně před nima jsem uhnul doleva do lesa. Opět jsem tak trochu nevěděl kudy kam v tom lese s tisícem cest. Už jsem tam tolikrá zabloudil, že jsem věděl, že se nesmim nechat strhnout pěknou cestou z kopce...dostal bych se zpátky někam k Dobřanům. To se povedlo, ale jel jsem cestou necestou, už to vypadalo, že jsem skutečně trefil tu správnou a vyjedu tam, kde jsem chtěl, ale nikoliv. Ale byl jsem na kraji Robčic, takže nějakej pozitivní postup tam je, za pár let už to možná trefim přesně;) Z Robčic už jsem se nevydal do Litic, ač bych rád, ale sjel do Útušic a abych nejezdil pořád stejně, jel přes Výsluní do Borčáku.


Bohužel tentokrát výlet trochu bez cíle, pokud nepočítam zmrzlinu;P Ale i tak příjemnej, kdo chce, může si dát za cíl Křížovej vrch, je tam dost slušné stoupání, když se jede po turistický;) Průměrná rychlost byla 22,40:) GPS ukazuje, že jsem nastoupal přes 1000 m, ale klesal jen kolem 650, tak nevim, kde se stala chyba:D

 Odkaz na podrobné statistiky a výškový profil trati

Žádné komentáře:

Okomentovat