středa 25. července 2018

Škodaland Plzeň

20. 4. 2018
11 km
Obtížnost: Malá
Převýšení: 150 m
Terén: Zpevněné pěšiny, silnice

Plzeň-Bory – Borský park – Škodaland – po NS Údolím Radbuzy Valcha – Přehrada České údolí


Je to můj běžecký okruh, ale tentokrát jsem chtěl do tmy stihnout vyzvednutí startovního balíčku na Krajský půlmaraton. A nechtěl jsem jet jen do Škodalandu a zpátky, tak jsem se projel kolem celé přehrady-od Škodalandu po NS Údolím Radbuzy na Valchu, pak po CT 2151. Ta posléze odbočuje na Novou Hospodu, já pokračoval rovně k rozcestí Přehrada České údolí a dále po žluté na Bory. Okruh obsahuje tři stoupání, z Valchy i dokonce trochu prudší, cesty příjemné, pouze nad přehradou se jede po užší pěšině. Celkem jedenáct kilometrů.

Odkaz na podrobné statistiky a výškový profil trati 

Žádné komentáře:

Okomentovat