pondělí 23. července 2018

Nepřevázka

19. 4. 2018
23 km
Obtížnost: Malá
Převýšení: 250 m
Terén: Polní cesty, silnice


Mladá Boleslav – Čejetičky – po červené Vinec, Krnsko, Zámostí – po CT 8160 Písková Lhota – Libichov – Sýčina – Nepřevázka – po NS PP Chlum a CT Mladá Boleslav – Štěpánka – Staroměstské nám.


Přecijen je pořád duben, takže den není nejdelší. Ujel jsme tedy jen 23 km. Vydal jsem se letos poprve po proudu Jizery po červené přes Čejetičky do Vince a Krnska. Stará známá cesta, štěrk a hrbolaté pěšink. V Krnsku jsem překonal Jizeru na druhý břeh a prudce stoupal do Pískové Lhoty. Zmrzlinu jsem chtěl, ale nevzal jsem si peníz. Pokračoval jsem tedy po silničce téměř bez provozu pod Strašnovem do Libichova.

Za Libichovem se nachází odbočka mezi pole, přesně směrem na Sýčinu. Přejedete silnici do Dobrovice, vystoupáte a jste na hřbitově skoro:D Pokračuji po pěkné cyklostezce do Nepřevázky a po NS PP Chlum stoupám a lesem se už blížím k Mladé Boleslavi. Vyjede se přesně na kraji mostu přes dálnici. Takže zbývá přejet Štěpánku a jsme doma.

Krátký pohodový výlet, 23 km…


Odkaz na podrobné statistiky a výškový profil trati 

Nepřevázka

Žádné komentáře:

Okomentovat