čtvrtek 17. července 2014

Krnsko

15. 7. 2014
30 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Střední

MB-po červené Krnsko-po CT 143 Strenice-po CT 8157 Rokytovec-Líny-Bukovno-po CT 8157 Debř-po červené Michalovice-po žluté MB


Po neplánovaném šlofíku jsem vyrazil na kolo až po sedmé večer. V plánu byl okruh jihozápadně od Mladé Boleslavi. Vyrazil jsem tedy po červené po "proudu" Jizery-pěkná cesta, místy rozbahněná, ale dobře sjízdná přes Vinec až do Krnska. Tam jsem se zastavil u jedinečného železničního viaduktu, na další památky jsem však čas bohužel neměl (třeba Stránov), takže sem zas někdy vyrazim.

Následovala cyklotrasa 143 pěkným údolím, ale po silnici, do Strenice a stoupání do Rokytovce. Dál jsem se rozhodl nepokračovat po silnici, ale Goliášovou roklí a údolím Suchá (nejen mně je zřejmě záhadou, že v tak hlubokém údolí nic neteče). Chtěl jsem si jen zkrátit cestu a vyjet opět k silnici na Bukovno, nicméně cesta mě svedla, až jsem měl strach kam...nakonec to dobře vyšlo a ne že bych to věděl, ale vyjel jsem v Línech. Po silnici jsem se svez do Bukovna a dál se vydal sjezdem v korytu (doporučeno kolo vést:D) opět po cyklotrase 8157. Dojel jsem k myslivně Důl, odkud se pokračuje mírným klesáním po kamenité cestě k Zadnímu dolu a zástavbou do Debře.

Znovu podél Jizery, kde běhávám, jsem se po červené vydal k Michalovicím a po žluté pak přes Radouč na sídliště. Nakonec velmi hezký výlet v přírodě, jen mi mrzí, že nevyšel ten Stránov. Průměrná rychlost 21,5 km/h na 30 kilometrech, tak akorát na večerní projížďku. Náročnost střední kvůli několika úsekům s bahnem a kamením a prudším výjezdům v terénu.

http://app.endomondo.com/workouts/474421593/20482649

Viadukt Krnsko

Žádné komentáře:

Okomentovat