čtvrtek 9. října 2014

Cukrovar Dobrovice

1. 10. 2014
32 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Střední

MB-po CT 8235 Nepřevázka-Sýčina-Dobrovice-Úherce-Týnec-Bojetice-po žluté U Doubku-po modré Pod Chlumem, Štěpánka


Za chvíli skutečně objedu barák a bude tma, nicméně dnes jsem stihnul ještě dojet do Dobrovice. Projel jsem Mladou Boleslav a po cyklotrase dojel pod Chlumem do Nepřevázky. Přes ves po zbytcích toho, co bývala silnička, jsem sjel k polní výpadovce na Sýčinu, když tu jsem se napojil na cyklostezku zářící novotou. Přes pole mě dovedla ke kostelu nad Sýčinou. Dál se musí po vedlejší silnici a už se sjíždí do Dobrovice.

Objel jsem cukrovar, krátce se zastavil u muzeí, jen dokud mi smrad z řepy nevypudil dál po červené, která hned za obřím parkovištěm odbočuje vlevo. Na dohled už jsou Úherce. Za nimi se nečekaně prudce zvedá polní cesta do Týnce a ten je fakticky spojen s Bojeticemi. Proto jsem zapomněl odbočit na žlutou. Chtěl jsem ale k vysílači U Doubku, tak jsem se vrátil. Přes pole stříhnout to nešlo:(

Kousek jsem pak sjížděl po žluté, ale jak se najede na modrou, hodně se to klikatí, stoupá, klesá, bahnem, lesem, výmolem...zábavná cesta až k dálnici vlastně:) Chce to včas podřazovat před kopcem. Pak už jen zpět přes město. Krátký, ale pěkný okruh, asi nejzajímavější cesty v bezprostředním okolí Boleslavi:) Průměrná 19,6 km/h a vrátil jsem se za světla!


http://app.endomondo.com/workouts/474393725/20482649

Cukrovar Dobrovice

Dobrovické muzeum

Vysílač U Doubku

Žádné komentáře:

Okomentovat