neděle 15. května 2011

Severním Plzeňskem

12. 3. 2011
64 km - střední

Na jarní rozježdění výbornej okruh, neni nutný moc používat mapu, je super, když se jede jen tak za nosem, potkáváte lidi, který se ptaj kam která cesta vede a já sám vůbec nevim:D Stejně by toho ta mapa moc neřekla, dokázal jsem ztratit Krkavec. Nakonec jsem trefil červenou turistickou, původně s plánem dojet do Plas, ale čas mi to nedovolil, tak jsem to otočil v Kaznějově, bohužel ta červená turistická byla z velký části na nic, buď sloužila jako těžbní cesta pro dřevaře, nebo rovnou vedla po cestě pro kamiony kaolinky, tak to bylo ze slabšího soudku. Jináč pohodovej výlet s možností kdekoliv si to zkrátit, jedinym problémem je hlavní tah na Most, ale dá se mu vyhnout;) A pak nuda přes celou Plzeň. 64 km jsem najel, v tom těžkym terénu docela dobrý, jedinej větší kopec do Obory, takže cajk.


Žádné komentáře:

Okomentovat