pondělí 30. září 2013

Nebílovy terénem

26. 9. 2013
36 km

Obtížnost: Střední
Technická náročnost: Vysoká


Černice-Valík-Štěnovice-kolem lomu Štěnovický Borek-po červené Nebílovy-Netunice-Prusiny-po zelené Předenice-po červené Čižice-Štěnovice-Útušice-Radobyčice-Bory


Vydal jsem se na malej dopolední výlet do Nebílov. Moc možností, kudy se vydat do Černic, neni a tak jsem jel jako obvykle přes lávku přes Úhlavu a nahoru na Nepomuckou. V Černicích jsem se rozhod, že vyzkoušim cestu přes pole kolem nový zástavby na vršku a dál téměř na Valík a nad vjezd do tunelu. Vydařilo se, nezbloudil jsem a sjel jsem do Štěnovic. Neklesal jsem dlouho, pokračoval jsem kolem lomu nahoru lesem neznačenou cestou, která mě ale vždycky spolehlivě dovedla až do Borků. Ani tentokrát tomu nebylo jinak, stačí se držet rovnou za nosem.

Nedavno jsme jeli opačnym směrem z Nebílov k potoku a chatovou oblastí do Borků, chtěl jsem to dát přesně opačně, ale nětrefil jsem tu správnou cestu, takže jsem trochu bloudil mezi chalupama, nevěda, kdy na mě vyskočí nějakej nerudnej dědek nebo pes. Naštěstí jsem to nakonec prokličkoval a dostal se až k brodu a červený turistický, která mě dovedla do Nebílov. Pro jistotu jsem netrefil odbočku zelený turistický na Prusiny, takže jsem si vyšláp kopec a dojel do Netunic, kde už jsem věděl, kudy kam. Kousek jsem se vrátil a vydal se po zprvu dobrý zelený turistický podél lesa do Předenic. Liboval jsem si, jak to jde, nezorat i ten poslední kousíček země podél lesa, ale jak se cesta odklonila od hranice zalesnění, šlo to s ní z kopce doslova i obrazně. Pár set metrů bylo lepší jet posekanou loukou a pak se opět napojit na ne moc prošláplou stezičku, která poměrně zakrátko ústila ve vsi. Projel jsem rozkopaný náměstí a vydal se po červený turistický nahoru do lesů známou kořenovou stezkou. Projel jsem krajem Čižic a dál až k obchvatu Štěnovic. Do Robčic jsem se radši nepouštěl, páč tam víme, že bych se musel brodit polem. Takže jsem to už vzal po silnici přes Radobyčice na Bory.


Dvě hodinky, 36 km, tak nějak jsem si to představoval. Člověk zjistí, že i kousek na městem lze najít náročnej terén, a to mě baví:) Průměrná nakonec těsně přes 20 km/h.


http://app.endomondo.com/workouts/488143079/20482649

Žádné komentáře:

Okomentovat