sobota 20. února 2016

Štěnovický lom

7. 2. 2016
28 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Střední

Plzeň-Tyršův most-Vokounova lávka-Hradiště-po NS Údolím Radbuzy Radobyčice-po červené Valík-Černý les-Losiná-Štěnovický Borek-Štěnovický lom-Útušice-Výsluní-Borský park


První výlet na začátku února, kde jsou ty časy, co ještě v dubnu byla zima. Vlastně se ani nedá říct, že jsem zazimoval kolo...na ten měsíc:D

Tak nejel jsem dnes žádný maraton, jen jsem se vyvětral po hodince squashe. Chtěl jsem do toho šlápnout, ale dech mám nějaký kratší. Ani tak jsem se necoural, ve sjezdu k Tyršovu mostu to člověka vždy strhne, i po CT 3 k Vokounově lávce se dá dobře jet. Trochu pomalejší úsek je jen po pěšince hned za lávkou doprava mezi zábradlím a svahem. Z Hradiště do Radobyčic to zas jede (mezi pejskaři). Po červené na Valík se docela stoupá, kousek za vrcholem odbočuji vlevo a vyjíždím z lesa u východního ústí dálničního tunelu. Jen kousek po silnici směrem na Černice a už se odbočuje na nefrekventovanou asfaltku Černým lesem. Na další křižovatce se vydávám vlevo a na kraji Losiné do polí směrem na Štěnovický Borek.

Držím se cesty (vcelku) rovně, až u chat pokračuji na jih a čeká mě stoupání nad Borek, přímo do něj nesjíždím, o louku dál se vracím do lesa směrem na Štěnovice jednou z mnoha cest (trochu loterie, nejlepší je na křižovatce v lese mírně vlevo). Dojíždím k lomům, vlastně jsem je dosud všechny nikdy najednou neobjel a koukám, že kolem nich rostou obří rezidence. Taky bych chtěl, umístění je to krásné.

Ze Štěnovic mířím přes Útušice po silnici k Výsluní, až na dohled Liticím sjíždím na vedlejší panelovou cestu. Posléze sjíždím ke Slunečné lávce v Českém údolí, abych si na závěr vychutnal stoupání na Bory.

Jen 28 km na rozjezd, ona je stejně ještě brzo tma. Průměrně jsem to tam posílal 20,18 km/h, takže za hodinku a půl i s nějakým tím rozjímáním.



Odkaz na podrobné statistiky a výškový profil trati

Štěnovický lom

Štěnovický lom

Žádné komentáře:

Okomentovat