čtvrtek 3. listopadu 2016

Quicktrip Nový rybník - Líně

9. 10. 2016
29 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Střední

Bory-Borský park-po žluté Valcha-letiště Lhota-Nová Ves-Líně-Nový rybník-částečně po místní červené Sulkov-Nová Hospoda-Borská pole-Bory


Začátek října, v předpovědi jen 20% pravděpodobnost srážek, tak ještě zkusíme výlet. Do tmy nezbývá moc času, prozkoumám nějaké pěšinky cestou k PR Nový rybník u Líní. Ze sídliště to beru přes Borský park na žlutou kolem přehrady na Valchu. Jak končí chaty ve směru na Sulkov, odbočuji vlevo a na cestička mě dovede až na letiště. Kolem motokár se mi nechce, objíždím areál s hangáry lesem. Cest je tu mnoho, chce to trochu orientační smysl a štěstí. Už jsem tu párkrát bloudil, tak vím, že je třeba před dálnicí jet zdánlivě malou stezičkou a vyjede se akorát u přemostění. Na dohled už je pak Nová Ves, projíždím tedy krátce po dešti vsí a pokračuji podél lesa na Líně. Trochu nám přituhuje s bahnem a mokrem, sem tam lehce spadne pár kapek. Já jsem ale neohrožen, 20% pravděpodobnost srážek svítilo celý srpen a nespadla ani slza z nebe.

Kolem Líňského rybníku se dostávám do Líní a Rybářskou ulicí už je to jen kousek k vyhlídkové plošině v PR Nový rybník. Na chvíli se mi naposled otevírá kousek nebe, ale po místní červené k mlékárně už stoupám za lehkého deštíku. Pokračuji přes silnici stále po místním značení na Sulkov, to už trochu déšť houstne. Ale ono určitě přestane...

Rozbahněnou cestou jsem se dojel až do Sulkova, kde se dostávám na CT 2259. Té se však držím jen na rozcestí U Fulínů, pak pokračuji příměji lesní cestou kolem Vejprnic dál na Novou Hospodu. Že je cesta zakreslená v mapě, to nic neznamená. Dva pokusy nevyšly, na třetí už jsem to radši objel na známou CT 2258 a pokračoval na Bory přes Borská pole po asfaltu  ve vodě.

Pěkné odpolední vyvytrání, škoda toho deště, jinak by to byla úplná pohodička. Průměrnou rychlost, 17,29 km/h srazilo to, že jsem část trasy plaval, jinak by bylo za necelou hodinku a půl vymalováno:)

Odkaz na podrobné statistiky a výškový profil trati

PR Nový rybník, Líně

Žádné komentáře:

Okomentovat