pondělí 24. července 2017

Bakov nad Jizerou

1. 6. 2017
30 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Vysoká

MB-Radouč-po žluté Josefův Důl-po červené Bakov n. Jiz., Malá Bělá, Velký Řečkov-Bítouchov-po zelené Hrdlořezy-Debř-po červené Podlázky-Dalovice-Čejetice-MB


Moc jsem toho ještě letos v Boleslavi nenajezdil, přidávám konečně další výlet, jehož cílem je najít ještě neprojeté lesní cesty u Velkého Řečkova. Do Bakova jedu přes Radouč sjezdem do Josefova Dolu po žluté a pak až do půlky výletu, tedy nějakých 10 km, po červené turistické nad řekou. Místy se celkem stoupá a místy je to rozbitá cesta, ale jde o jednu z nejzábavnějších v okolí, takže ji jezdím rád. Tentokrát se k tomu přidala i bujná kopřivová vegetace. Projíždím přes náměstí v Bakově, kousek po silnici, ale brzy se odbočuje do Bělé a pak se pokračuje polní cestou skoro až ke Klokočce. Objíždím přírodní památku Radeč k vodárně a následně křižuji silnici Bakov-Bělá p. Bezdězem. Měl jsem strach, že tam nic nebude, ale čekala mě pěkná pěšina, která ovšem vedla prudce do kopce.

Beztak jsem měl radost, že jsem se do Bítouchova dostal tak přímo a rychle. Po zelené jsem dojel na kraj Hrdlořez, poté jsem sjel neznačenou, ale vysekanou terénní cestou údolím k viaduktu na severu Debře. Po červené pod Michalovicemi jsem dojel do Podlázek, ale protože mi to ještě bylo málo, vydal jsem se do stoupání do Dalovic a do Boleslavi jsem se vrátil prudkým sjezdem přes Kašparovu louku v Čejeticích.

Celkově rychlý výlet s několika náročnějšími úseky, unikátní ovšem bylo, že jsem za celou dobu dosáhl historicky nejnižší maximální rychlosti - 32 km/h :D

 Odkaz na podrobné statistiky a výškový profil trati

Náměstí Bakov nad Jizerou
 

Žádné komentáře:

Okomentovat