úterý 7. června 2016

Hrdlořezy (Mladoboleslavsko)

19. 5. 2016
29 km

Obtížnost: Střední
Technická náročnost: Střední

MB-Podlázky-Bukovno-myslivna Důl-po modré a CT 8152 Čistá-po červené rozc. nad Dehtochemou-po modré Bítouchov-po zelené Hrdlořezy-Michalovice-MB


Kam se tak člověk stihne podívat, když zvedne zadek od pracovního počítače-pár údolí na severovýchodě Boleslavi zní slibně. Z Ptácké se dá tajným vchodem vejít na lávku k vodárně. To mi vyhovuje, pokračuji přes Podlázky neznačenou cestou zarostlým údolíčkem. Chtěl jsem to stočit k severnější silnici do Bukovna. Úvoz je však zarostlý na rozdíl od posekané cesty v onom údolíčku, tak mě to donutilo jet přesně opačně. Z Bukovna po CT 8157 jíždím myslivně Důl, kde jak jsem později pochopil natrefuji trasu Kola pro život a budu se jí držet většinu zbytku cesty. Ta po modré prověřuje moji připravenost v prudkém stoupání. Pak se cesta srovnává mezi poli. K červené u Čisté jedu kus po silnici. Dlouho po červené však nejedu, jen k dalšímu rozcestí nad Dehtochemou, kde se vracím na modrou. Hned mě čeká ypsilonka, kde se musí jet vlevo, pak už je dobře značeno. Jede se lesem a perfektně to odsýpá až do Bítouchova. Nesjíždím k atraktivním Zvířeticím a dělám dobře, zelenou do Hrdlořez ještě neznám. Chce to pozorně sledovat značku, docela si se mnou hraje. Hodně se jede po prašných rychlých cestách, jen před vsí je vedena údolíčkem po pěšince-zajímavé zpestření a příště prozkoumám, kam pěšinka sjíždí, když zelená odbočí do vsi. Do Debře se nehorázně sjíždí, limit 30 km/h je lehce k smíchu. Pak kousek podél Jizery po červené a zpět kolem vodárny přes lávku na Ptáckou do MB.

29 km, průměrná rychlost 21,34 km/h. Za mě dobrý.

Odkaz na podrobné statistiky a výškový profil trati

Žádné komentáře:

Okomentovat