čtvrtek 26. července 2012

Radyně na kole

11. 7. 2012
35km

Technická náročnost: Střední
Obtížnost: Nízká

Slovany-Hradiště-Radobyčice-Valík-Losiná-Radyně-Losiná-Štěnovice-Robčice-Litice-Bory


Pro změnu jeden z takovejch pohodářskejch výjezdů, abych tak řek jen se vyvětrat... Cestou z Bor k Meditační zahradě, do kopce na Slovany, do Hradiště, odtud pak do Radobyčic, přes Podhájí na Valík a tam v lese vlevo (není zobrazeno na mapě) a kousek podél dálnice a pak už klasika zadní cesta do Losiný. Dál po červený na Radyni jen pro radost a zas zpátky do Losiný, po silnici do Štěnovic a kousek po červený a pak po silnici do Robčic, tam měl přijít zlatej hřeb výletu...terénní vložka do Litic. Pak jsem si ale uvědomil, že to tam ňákej blbec už loni zoral, tak jsem se začal obávat o svůj osud...a poprávu, k cestě na Útušice, kterou jsem mimochodem vlastně ještě nikdy nevyzkoušel, to bylo dobrý, ale pak začlo pole, kde byla jen cestička po nějakym myslivcovi, kterej to taky po pár desítkách metrů vzdal evidentně. Jenže to už mi zas moc mrzelo, vrátit se, tak jsem si razil cestu přes vzrostlou odkvetlou řepku, což teda bylo něco, urval jsem tam asi úplně všechno...řidítka, blatníky, svoje nohy, nemluvě o přehazovačce:/ Ne, přehánim, ale bylo to zřejmě naposled, co jsem to tam zkusil. Jenom kvůli demenci, že tam někdo musí mít o dva metry širší pole. A to byl přitom uklizenej bordel tam v podjezdech po dálnicí a přivaděčema, takže to tam někdo používá. Nojo, tak to je z novinek kolem Plzně pro dnešek všechno.



Žádné komentáře:

Okomentovat