pátek 17. května 2013

Zbůch na kole

21. 4. 2013
45 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Nízká

Litice-Lhota-Dobřany-Vstiš-Chotěšov-Zbůch-Líně-Vejprnice-Nová Hospoda-Skvrňany-Bory

Tak pro ten "úspěšnej" start do sezóny jsem si dal ještě jedno takový rozježdění, hlavně proto, abych cestou umyl kolo na chatě. Celkem špatný dubnový počasí a práce na diplomce zapříčinily tuhletu ostudu, že jsem letos teprv podruhý na kole.
Odpolední rychlovýlet, kterej i tak bude stačit na unavení těch mejch peciválskejch kejt, mě zavedl známýma cestama přes Litice kolem řeky a pod viaduktem do Lhoty, kde jsem pokračoval loukou a chatovou osadou a zadem dojel do Dobřan. Zmrzlinu jsem si ještě nezasloužil, ač na ní už teplo bylo, tudíž jsem pokračoval do Vstiše a rozbahněnýma lukama do Chotěšova, kde měli převelikou vzácnost-daňky:D Pak jsem se chtěl dostat snadno a rychle do Líní, myslel jsem, že ze Zbůchu vede cyklostezka podél silnice, ale nikoliv. Za Chotěšovem je třeba kousek jet po hlavní a pak odbočit k trati. Ve Zbůchu se pak musí na vršku odbočit doprava na cyklostezku a ta dovede pocestné až do Líní zadem. Já to vzal teda po hlavní, ale to nikomu nedoporučuju. Z Líní jsem se vydal na Tlučnou, ale tam jsem nedojel, odbočil jsem doprava kolem lomu na Vejprnice. U Kreinera, kde cesta ústí, jsem evidentně podle mapy moh pokračovat rovně, ušetřil bych si kopec a dojel bych do Nový Hospody, jak jsem chtěl, ale to jsem nevěděl a jel klasicky až ke trati a pak zas stoupal. Příště musim prozkoumat přímou cestu. Z Nový Hospody jsem pak sjel do chatový oblasti, měnící se ve vilovou, projel pod rozestavěnym západnim obchvatem Plzně a podél Vejprnickýho potoka pokračoval až k I. škodovácký bráně a kolem Jižního a před Hvězdu na Bory.
No...výlet vymyšlenej za dvě minuty, ale byl převážně po silnicích, což se ukázalo jako významně pozitivní. Každopádně mi bohatě stačil-na rozježdění, nic novýho jsem totiž neobjevil, žádnou výzvu jsem tak nějak nepokořil, zkrátka jsem si udělal takovej okruh. A vzhledem k tomu, že to byl první letošní slušnej teplej den, všude bylo milion cyklistů, tolik se jich potká akorát tak v hlavní sezóně někde na Modravě;D
Doporučuju všem na pohodu, za sucha zcela bez problému, ale já pro příště krapet přitvrdim.




Žádné komentáře:

Okomentovat