pátek 11. října 2013

Malochova skalka

8. 10. 2013
44 km

Obtížnost: Střední
Technická náročnost: Vysoká

Doubravka-Bílá Hora-po žluté Malochova skalka-Druztová-Věžka-Dolany-po zelené Hromnice-Žichlice-po žluté Česká Bříza-Zruč-Bolevecký rybník


Rozhod jsem se vyzkoušet GoPro kameru, takže jsem vyrazil na úzký stezky nad Berounkou za Zručí. Promotal jsem se městem až ke sv. Jíří a nahoru na Bílou Horu po žluté. Dál vede cesta lesem, ale už jsem tam asi dlouho nejel, páč stezka posléze v keřích mezi polema zarůstá a tak se jezdí po louce. Malinkej úsek se jede po silnici a turistická značka hned odbočuje doprava, směrem k řece. Po pár stech metrech se pak sjede na užší cestičku a už se jede jen mezi stromy a skalkami. Kus před onou Malochovou skalkou jsem nasadil kameru, sestřih z jízdy můžete zhlídnout dole;) Každopádně cestička lesem mě zvlášť takhle na podzim mezi listnatýma stromama osvětlenýma měkkym slunečnim svitem neskutečně baví:) Párkrát se vyjede až úplně nad řeku, tekže je vidět i do okolí. Pak se ale cesta stočí do lesa a do Druztový. Odtud však stále po té samé žluté pokračuju na Věžku a brutálním vymletym stoupáním k silnici. To už jsme na kraji Dolan, kde jsem se vydal po zelený nahoru doleva směr Hromnice, vzdálených cca 6 km. Po tom stoupání od Drahotínskýho potoka mi nějak začal blbnout řetěz, respektive kazeta a cvrček v ní, na jeden zub se mi jakoby zasekává a žene to do furtšlapu. Recept jsem na to našel jedinej, jet dostatečně rychle, aby se to snáz překonalo;D Vzhledem k tomu, že to byl zas jeden z rychlovýletů, zdržení mi zrovna nepotěšilo, do Hromnic jsem dojel a držel se plánu, že pojedu do Český Břízy po žlutý, na půli cesty je brod, kterej je možný minout, ale ještě nikdy jsem to neudělal a tak i ten je na záběrech:)
Původně jsem chtěl pokračovat až do Třemošný a pod Krkavec, ale čas neúprosně běžel a už nebylo těch příjemnejch 12°C, co chvíli před. A tak jsem to dál valil po silnici až do Zruče, kde jsem se lesem jednou z přímějších cest vydal k Boleváku a kolem Štruncáku městem zas nahoru na Bory.

Celkem jsem ujel 44 km, docela mi to překvapilo, páč jsem sotva vyjel z města, ale holt jenom na tu Doubravku to je 7 km... Průměrná rychlost pak dosáhla 20,27 km/h;)


http://app.endomondo.com/workouts/488143243/20482649


Žádné komentáře:

Okomentovat