středa 30. října 2013

Nový rybník

28. 10. 2013
33 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Střední

Valcha-Sulkov-Líně-Vejprnice-Nová Hospoda-Valcha-Bory


I na konci října tu máme vysloveně letní teploty a tak na sebe výlet nenechal dlouho čekat, ač šlo o kraťounkou vyjížďku. Vyrazil jsem kolem Borské přehrady a za viaduktem pokračoval rovně, klidnym lesem, až jsem narazil na asfaltku. Chvíli jsem se jí držel, ale asi po kilometru jsem odbočil na štěrkovou cestu, která vede směrem k budově momentálně označované jako Lesov. Mezitim se kříží se spoustou jinejch cest. Na jedné jel motorkář, samozřejmě bezohledně. Po objetí Lesova jsem přejel silnici a zanedlouho se dostal do známých končin u solárního pole. Objel jsem přilehlé rybníčky a pokračoval na Sulkov, dá se říct po místní naučné stezce. Dále pak do Líní pěknou cyklostezkou, kolem Nového rybníka, kde je chráněná krajinná oblast s vyhlídkovou věží (a za humny průmyslová zóna:/). Odtud jsem se začal vracet směrem na Tlučnou. Odbočil jsem však a jel kolem lomu na Vejprnice. Ty jsem projel po cyklostezce 2258, dojel až na Novou Hospodu a znovu se vydal na Valchu, kterou jsem de facto celou objel. Dostal jsem se přes lávku a přes stoupání k Tyršovu sadu, projel Borskym parkem a byl jsem doma.

Shrnuto a podtrženo 33 km, průměrná rychlost 20,8 km/h. Převážně se jede po lesních cestách, ale nejde o drastickej terén, takže docela pohoda, páč je to mimo provoz;)


http://app.endomondo.com/workouts/488167448/20482649

Žádné komentáře:

Okomentovat