pondělí 3. března 2014

Quicktrip Čilina

22. 2. 2014
36 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Střední

Bručná-Koterov-Letkov-Tymákov-Čilina-Na Pohodnici po zelené-Božkov-Slovany-Bory

Den před odjezdem za pořádnou (rakouskou) zimou, jsem se vydal na jarní vyjížďku kolem Plzně. Ze dne mi nakonec zbyly jen dvě hodinky. Tak akorát, abych nepřepálil ten začátek sezóny:D Rychle se rozhodnout kam jet a vyrazit...volba padla na Čilinu, kde dosud nemam prozkoumaný všechny cesty.

Přes Bručnou jsem dojel do Koterova a pokračoval po silnici na Plzenec, těsně před podjezdem pod dálnicí jsem se vydal po paralelní údržbářské cestě do prudkého stoupání-vítr i slunce v zádech, bylo vyloženě na krátkej rukáv (únor ty vo*e!). Pak jsem ale zajel do lesů a byl přecijen rád, že jsem se moh zapnout ke krku. Z Tymákova jsem se vydal neklasicky, polní cestou odbočující vpravo asi půl kilometru za vsí ze silnice na Ejpovice. Za krátko jsem byl na steré známé lesní cestě, kudy jezdim na Rokycany, ale pod vrcholem jsem se vydal po zelené k (dosud neviděnému) vysílači. Poslední úsek docela stoupá a potkal jsem tam i další makáče na kole, nahoře jsem se nezdržoval a pokračoval sjezdem po zelené zpátky k dálnici (Čilinské polesí). Musim říct, hezká cesta, ač místy rozježděná lesní technikou. A i dál jsem nakonec pokračoval po zelené, ani jsem nevěděl, kudy vede-stoupá loukou a vede na Pohodnici. Na samotnou skalku se mi nechtělo, tak jsem to vzal cestou necestou kolem a napojil se opět na zelenou o kus dál, vymotal se přes bahniště u Zátiší a pokračoval hezkym sjezdem vlastně až do Božkova. Nezáživnou cestu přes město jsem absolvoval jak jinak než přes Slovany.

36 km na rozjezd docela stačilo, zvlášť když to bylo převážně terénem a s průměrnou rychlostí 20,51 km/h. Když už teda neni na lyže, tak se těšim na další a delší výlety. Mimochodem díky velmi suché zimě jsem se dokonce nevrátil jako bahenní muž.


http://app.endomondo.com/workouts/487511235/20482649

Žádné komentáře:

Okomentovat