sobota 8. března 2014

Quicktrip Valík

7. 3. 2014
24 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Nízká

Hradiště-Radobyčice-Valík-Černý les-Losiná-Černý les-Černice-Bručná-Homolka-Bory

Sice jsem se posledně těšil na delší výlety, ale to je tak, když člověk přijde ve čtyři z práce a v šest je tma. Takže jsem vlastně sotva vyjel z města, ale aspoň jsem se trochu vyvětral. Žádný novinky dneska není radno čekat. Vyrazil jsem přes lávku za meditační zahradou na Slovany, do Hradiště, polema a opět přes řeku do Radobyčic a po červené na skutečně významný vrchol Valík. Je to spíš taková hromada hlíny, ne náhodou ho chtěli kvůli dálnici trošku upravit, nakonec se tam ale radši postavil brutálně drahej tunel s neskutečně drahou údržbou, toho času nejdelší silniční v Čechách. Každopádně jsem pokračoval lesem, vyjel jsem u ústí tunelu, kde celkem často potkávam lidi v různejch kapku ožehavejch situacích. Pokračoval jsem ovšem dál přes Černej les do Losiný. To už se začalo stmívat a tak jsem se vracel nejrychlejší cestou domů, a sice po silnici opět přes Černej les do Černic, kolem Škoda parku a spodem přes trať, kde jsem samozřejmě byly šraňky dole. Návrat akorát v 18:20, kdy už byla skoro tma. Čisté jízdy jsem to měl hodinu a čtyři vteřiny, takže průměrná odpovídala vzdálenosti, 23,78 km/h.



http://app.endomondo.com/workouts/487288765/20482649

Žádné komentáře:

Okomentovat