neděle 30. března 2014

Dobřany

22. 3. 2014
68 km

Obtížnost: Střední
Technická náročnost: Střední

Koterov-Letkov-po žluté Starý Plzenec-Losiná-Štěnovice-Robčice-Dobřany-Robčice-Útušice-Štěnovice-Losiná-po červené Nebílovský Borek, Čižice, Útušice-podél řeky Radobyčice-Bory

Sobotní sluníčko (nejen) mě zas vylákalo na projížďku a tentokrát bylo v plánu vyzvednout Barču v Losiný a dojet do Dobřan do Modrý hvězdy. Klasická cesta do Losiný už mi moc nebaví, tak jsem se vydal přes Koterov, přes vyhlídku, na Letkov, cestou na Tymákov a kousek za dálničním podjezdem doprava po žluté do Plzence. Tentokrát díky za suchou zimu, jelikož právě v těchto místech obyčejně bývá bahna po kotníky. Momentálně nebylo a tak jsem do toho moh šlápnout, protože čas se krátil. Z Plzence jsem jel po silnici a to je slušný stoupání vlastně až pod Radyni. Nějakej silničkář se tam trápil do kopce, ale než jsem si ho moh vychutnat, uhnul jsem na lesní cestu a přes louku sjel do Losiný, odkud jsme už společně s Barčou pokračovali po silnici do Štěnovic a kolem Robčic stále po silnici na Dobřany. Po dlouhé době jsem absolvoval delší úsek na relativně frekventované silnici a utvrdil jsem se, že to není nic pro mě...starý rachotiny předjíždí, ač nevidí do zatáčky, evidentně jsou rádi, že se rozjedou o trošku rychlejš, než předjížděný, jinej nás zas předjíždí s půlmetrovym odstupem...člověk si tu jízdu na kole nemůže užít.

Užili jsme si ale výbornou zmrzlinu, kterou i takhle v jednom z prvních jarních dní měli u hřiště připravenou a byla jako vždy bezkonkureční, a taky Hospodáře, místní pšeničné pivo:) Pak už jsme se vydali na cestu zpátky, do Losiný víceméně stejně, jen s odbočkou přes Robčice a Útušice, zato se silnym větrem v zádech!:) (neobrátil se během přestávky).

Z Losiný jsem pak už sám pokračoval po červený turistický, která se motá mezi zdejšíma vesnicema. Už jí znam celkem dobře a zdá se mi, že se i zlepšilo značení, takže jsem trefil, kam jsem chtěl, do chatové oblasti u Čižického potoka. Tam ovšem nastává obvyklý problém s průchodností přes pozemky, naštěstí se to tentokrát obešlo bez protivnejch majitelů a psů, který chrání i co jim nepatří. Zkrátka promotal jsem se až do Čižic, odkud jsem pokračoval po levém břehu Úhlavy na kraj Štěnovic a přes Útušice nad řekou, pod dálničnim mostem (všude bordel, lidi jsou strašný prasata, sekal bych jim ruce) a dál loukou a mezi pár chatičkama, kde naštěstí zatím ještě pořád není plot přes cestičku. Z Radobyčic už jsem pokračoval po silnici na Bory.

Z nevinnýho výletu se nakonec vyklubalo 68 km, což je docela dobrá porce. Průměrná rychlost 18,8 km/h odpovídá terénu, silnýmu protivětru a ke konci dne celkově se zhoršujícímu počasí, kdy asi z 21°C to spadlo na 13-14°C. Zdary a zase příště, mam v merku rozhlednu u Dobříče a brody u Bujesil;)

http://app.endomondo.com/workouts/487511342/20482649

Dálniční most přes Úhlavu

Nevídaná architektura Plzeňska

Podél řeky jsou k vidění neskutečný věci, jako tahle chaloupka, která je snad výrůstkem skály


Žádné komentáře:

Okomentovat