úterý 11. listopadu 2014

Hracholusky, Buben

8. 11. 2014
49 km

Obtížnost: Střední
Technická náročnost: Vysoká

CAN-po NS Údolím Mže Křimice, Malesice-Kozolupy-Bdeněves-po CT 37 Plešnice-po modré Buben-po zelené Hracholusky-po červené Újezd nade Mží-Dobronice-Touškov-po zelené Kumberk, Dolní Vlkýš-Chotíkov-po CT 2151 Košutka-Šafaříkovy sady-Bory


Sobota, 10:00, 7°C, pojedu? Ale joooo. Rychlým tempem jsem se vydal přes Hvězdu, kolem Techmanie a autobusového nádraží ke Mži. Z Křimic jsem se vydal polní cestou do Malesic, odkud se dá projet až do Kozolup. Celkem neobvykle nefoukal vítr od západu a dopolední slunce rychle ohřívalo vzduch, tak cesta rychle utíkala. Za Bdeněvsí jsem odbočil opět k řece a až do Plešnice jsem pokračoval po cyklotrase 37, která stoupá až k železniční trati.

Hned jsem ovšem po modré přes dva brody sjel k Bubnu, abych mohl zas prudce stoupat po zelené k hracholuské hrázi. Cesta je to ovšem zábavná a technicky velmi náročná. Prudká stoupání plná kořenů a mokrého listí střídají klesání v šikmém svahu na plné brzdy. Po lávce kousek pod hrází jsem překonal Mži a vydal se zpět po červené 70 výškových metrů dál do Újezda nade Mží. Zamlouvala se mi však cesta pro chataře při řece, tak jsem opět sjel k vodě. Krátký úsek se jede po pěšince pár cm nad hladinou, jinak se dá jet tryskem. V Dobronicích jsem se vrátil na silnici a dojel do Touškova.

Dále jsem se vydal jako posledně, po zelené přes Kumberk do Dolní Vlkýše a na Stráž, kde jsem tentokrát trefil cestu rovnou do Chotíkova. Celou ves jsem projel až na cyklotrasu 2151, která mě dovedla na Košutku. Chtěl jsem projet ke Košuteckému jezírku, ale nějak jsem to netrefil a tak jsem nakonec Plzeň projel po Karlovarské, přes Rychtářku, rozkopané sady, kolem Radbuzy a za nemocnicí na Bory.

Parádní výlet, za 2 hodiny a 10 minut 48,56 km, tj. 22,4 km/h. nalákalo mě to na další listopadové výlety, ale v nížinách už se slunce neukazuje, musel bych v inverzním počasí vyrazit na hory. Tak snad to ještě vyjde:)


http://app.endomondo.com/workouts/474375240/20482649



Žádné komentáře:

Okomentovat