neděle 6. dubna 2014

Quicktrip letiště Líně

4. 4. 2014
33 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Střední

Valcha-Nová Ves-Červený Újezd-Vodní Újezd-Dobřany-Lhota-Litice-Bory


Před setměním po práci jeden rychlovýlet směrem k líňskýmu letišti... Na Valchu jak jinak než podél přehrady, pak lesem směrem na Sulkov, ale následně přes dálnici a k letišti. Tam jsem si řek, že nechci klasicky do Líní, že to zkusim podél rozpadlýho plotu letiště, když tam vede cesta. Nejsem si jistej správností tohoto rozhodnutí, cesty vedly spíš k četnejm posedům, ale nakonec jsem se promotal podél lesa až do Červenýho Újezdu. Už se mi nechtělo pokračovat dál na Zbůch, tak jsem to hodil doleva a po pár metrech dojel k bráně jakýsi průmyslový zóny letiště Líně, kde jsou sklady z některejch bejvalejch bunkrů. Ani jsem to moc nečekal, ale dalo se tudy projet, jen není radno se objevit přímo na letištní ploše, to se o vetřelce hned postará ochranka. Chvíli jsem bloudil areálem, jelikož cesty příliš neodpovídají tomu, co je v mapě, ale nakonec jsem trefil tu, kterou jsem potřeboval, zvlášť díky železniční trati, významnému to orientačnímu bodu. Zanedlouho už jsem se napojil na známou cestu ze Zbůchu do Vodního Újezdu. Naštěstí nebyl provoz a tak jsem do Dobřan jel po silnici, neměl jsem náladu hledat kudy se dostat přes louku do Vstiše, třeba příště... Z Dobřan jsem pak proti větru pokračoval na Šlovice, ale uhnul přes chatovou oblast Měsíční stráň na okraj Lhoty a podél řeky do Litic. Na Bory jsem dojel přes park. Nakonec celej 33 km průměrnou rychlostí 22,71 km/h. Parádní hodinka a půl na vyvětrání;)


http://app.endomondo.com/workouts/487288557/20482649

Žádné komentáře:

Okomentovat