úterý 27. května 2014

Quicktrip Vysoká (Jelení vrch)

23. 5. 2014
37 km

Obtížnost: Střední
Technická náročnost: Střední


Krátká páteční projížďka na protažení mě zavedla přes Hradiště do Radobyčic. Černice jsem ovšem objel nejdřív po červené a pak zpátky do polí ulicí K Brodci. Černym lesem jsem se pak protáhnul k Losiný a přes kopec pokračoval do Štěnovického Borku. Po silnici se mi nechtělo, tak jsem se opět odhodlal vjet do chatové oblasti, kde většina cest končí na soukromém pozemku. Nic jsem ale neriskoval nakonec, přebrodil jsem Čižický potok, vystoupal na rozcestí u sv. Barbory a jal se sjíždět slušnou lesní cestou zpátky k potoku a do Čižic.

Z Čižic jsem se vydal podél Úhlavy po červené a ve správnouchvíli jsem odbočil vlevo, abych asi po kilometru stoupání narazil na zelenou. Kupodivu jsem se trefil, to mě potěšilo, ovšem až zpětně jsem zjistil, že jsem moh vyjet na Vysokou z Čižic přímo po žluté:D No nic, nevadí, trochu jsem si po zelené zajel, ale o to horší cesta to byla. Zprvu hrubá asfaltka se mění na kančí stezku plnou kořenů i kamenů v prudkém kopci, takže ke slovu přijdou nejlehčí převody. Až za Vysokou se cesta opět lepší a já sjíždim k Robčicím. Už jsem se chtěl radovat, že se v přilehlém lese vyznam, ale i tentokrát jsem se musel kousek vracet. Vyjel jsem ale tam, kde jsem chtěl, přímo v Robčicích:) A jelikož tou dobou stále intenzivněji pršelo, jel jsem přes Útušice a Radobyčice po silnici do Plzně.

37 km, průměrná rychlost 22,18 km/h, což mě až překvapilo, jelikož na Vysokou jsem se drápal dlouho. Každopádně hezký výlet, až na ten smolný déšť.



http://app.endomondo.com/workouts/487511434/20482649

Žádné komentáře:

Okomentovat