pátek 6. listopadu 2020

Triatlon Losiná 2020

29. 8. 2020 

13 km


Náročnost: Velká-závod
Převýšení: 200 m 
Terén: Lesní cesty, asfaltka
 
Losiná - Štěnovický vrch - Štěnovice - Losiná
 
 
Asi čtyřech letech jsem konečně na konci srpna nebyl někde v luftě a mohl jsem se zúčastnit Losinského triatlonu, poprvé na upravené trati v terénu. Po dvou bazénech plavání ztrácím čas při převlékání a pouštím se na pole nad Losinou přes krátké, ale prudké stoupání lesíkem. Tam je i první fotograf a technické prověření, protože po sušším srpnu dnes poctivě prší, tedy bahno, kořeny...
 
Startoval jsem z druhé vlny, takže se mi jede dobře, protože pořád někoho předjíždím. Lesem jedu v zatáčkách opatrně, abych se někde nerozsekal. Kolikrát se mi to vyplatilo, trať je členitá jak na profil, tak na trasu, ale vše perfektně značeno. Než dojedeme ke Štěnovickém vrchu, čekají nás tak tři významnější stoupání. Začínám dojíždět i některé ženy, které startovaly ještě před první vlnou mužů a už začíná dlouhý sjezd do Štěnovic. To je moje slabina, na rychlé sjezdy v terénu moc nejsem, radši si odpočinu, abych do toho mohl šlápnout cestou zpět po silnici do Losiné. To už peloton řídne a za tu tříkilometrovou cestu jsem dojel asi 2 makáče. Do depa se nejede skrz ves, ale po poli pod lesem, spíše mimo cestu, tam to trochu bolí v kopci po slehlé dlouhé trávě, nožky tuhnou. 
 
Pořadí se špatně počítá, každý startoval v jiné vlně, pár lidí před sebou vidím, tak hurá na běh... Ještě jsem pár lidí stáhnul a vyhlášení ukázalo, že jsem se umístil na třetím místě. A dokonce jen asi 45 sekund za prvním! To je paráda, jsem čekal, že mi dal tak pět minut. Asi by ale přidal, kdybych mu dýchal na záda a neběžel z pozdější vlny. Každopádně se divim, že si mě ve sjezdu kola nepovodil víc. Tohle mohl nabrat vlastně jen při převlékání, takže velká spokojenost s výsledkem😊 
 
 
Losinský triatlon 2020

Losinský triatlon 2020

 

Žádné komentáře:

Okomentovat