sobota 16. dubna 2022

Západní obchvat Plzně

3. 4. 2022
32 km
 
Náročnost: Malá
Převýšení: 300 m
Terén: Asfaltky
 
Plzeň-Pod Záhorskem - Lochotínský park - ZOO - Čertova kazatelna - západní obchvat Plzně - Radčice - Malesice - po CT 2259 Vochov - Tlučná - Vejprnice - po CT 2258 Nová Hospoda - po CT 2151 Hradčín - Borská Pole - Kalikovský mlýn - Pod Záhorskem
 
 

Takže s dubnem se  nám vrátila zima, opět sněžilo a počasí se mění tak rychle, že na to předpověď ani nestíhá reagovat-správný duben😁 I když je na nule, čistá obloha mě vytáhla na projížďku. Nebylo to daleko, vyjel jsem přes Lochotínský park kolem zoologické zahrady. Protože poslední dny pršelo, využiji konečně asfaltové cesty, kterých je všude požehnaně. Jenže už na kraji Plzně mě to zas tak moc nebaví, takže odbočuji k Zámečku a po lehce rozmoklé pěšině nad něj. Na písečných útesech kolem Čertovy kazatelny se jede pěkně, bahno je až na stavbě západního obchvatu. Základ ekoduktu nese rok 2023, zřejmě jsem v zemi, kde dnes znamená zítra😀 O víkendu tu moc velká aktivita nebývá a silnice se svodidly tu ještě není, takže není problém projet do Radčic.

Za Radčicemi pokračuji proti studenému větru po širokánské cyklostezce kolem kaple do Malesic. V Malesicích sjíždím na polní cestu po CT 2259. Není nijak zvlášť využívaná, takže tu není ani rozježděné bahno. Když se mi podaří překonat silnici na Stříbro, stoupám Vochovem a kolem hřiště mířím na západ po další polní cestě směrem na Myslinku. Na rozcestí odbočuji vlevo a po rozbahněné cestě na kraji lesa jedu přes kopec a přes hlušinu, odkud je hezký výhled do dalekého okolí, do Tlučné. Že je tak mokro, shodím bahno z předchozího úseku na cyklostezce do Vejprnic. Dnes tu nejsou skoro žádní lidé😊 Z Vejprnic pak projedu mezi lesem a polem na Novou Hospodu po CT 2151. Po lávce přejíždím dálniční přivaděč a po zpevněné CT 2151 jedu až k přístřešku Hradčín. Zde odbočuji vlevo, za chvilku jsem u útulku a začínám se vracet přes Plzeň. Ještě jsem se stavěl v Decathlonu pro nějaké vybavení a pak se přes Karlov Borskou ulicí dostávám k Techmanii. Sjíždím ke Mži ke Kalikovskému mlýnu přes Husovo náměstí, pak už je to co by kamenem dohodil k Rondelu a do Záhorska.

Nakonec jsem jel i docela velkou část po nezpevněných cestách, dobré to bylo. Průměrná rychlost 22 km/h asi není překvapením, když jsem jel jen takový krátký úsek.

Stavba západního obchvatu Plzně

Stavba západního obchvatu Plzně

Stavba západního obchvatu Plzně


Žádné komentáře:

Okomentovat