čtvrtek 3. července 2014

Mladoboleslavsko-Dobrovice

1. 7. 2014
49 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Střední

MB-po červené Chlum, Vinařice, Dobrovice-Kosořice-Charvatce-Jabkenice-po červené Svatojiřský les-po zelené Ledce-Žerčice-Semčice-Ctiměřice-Holé Vrchy-po modré Pod Chlumem, MB


Přišla řada na pokus číslo 2 s výletem kolem Boleslavi. Cíl jsem si velmi hrubě od oka hodil až do Dětenic, kam jsem samozřejmě nedojel v tom páru podvečerních hodin. Vyrazil jsem přes park Štěpánka po červené na Chlum, což je poměrně prudké stoupání vymletou lesní cestou. Nahoře však poutníka nic nečeká a tak se začne pomalu sjíždět přes Chloumek do Vinařic a Dobrovic. Turistická tu vede po silnici. V Dobrovici je cukrovar, ale mě asi nezaujal natolik, abych se u něj zastavil.

Na kole mi vždycky činí problémy sledovat turistické značení a stejně tomu bylo i dneska, červená mi odbočila kamsi do polí, ač jsem značku sledoval ostřížím zrakem. Takže jsem dojel až do Kosořic a na červenou se opět napojil v Jabkenicích u památníku B. Smetany. Vybral jsem kupodivu správný ze třech směr, kam červená vedla a už jsem se vez po pěkné cestě Svatojiřským lesem, později po zelené, do Ledec. Odtamtud jsem se vydal starou asfaltkou přes Žerčice a Semčice do Ctiměřic-nejnudnější část cesty. Ve Ctiměřicích je údajně nějaký mlýn, nicméně označený není a tim pádem jsem ho minul. V Holých Vrších jsem pak odbočil na modrou turistickou, parádní stezku lesem s prudkými klesáními i stoupáními, jež mě dovedla zpět pod Chlum. Přes náměstí (foto) jsem pak projel Boleslav.

Celkem dlouhý výlet nakonec, což jsem nečekal, 48,54 km, průměrná rychlost 21,4 km/h. Naštěstí jsem jel několik úseků lesem zajímavými cestami, jinak by mi to asi moc nebavilo, škoda, že mi unikla ta červená za Dobrovicí.

http://app.endomondo.com/workouts/479897469/20482649


Žádné komentáře:

Okomentovat