neděle 8. června 2014

Pňovany

7. 6. 2014
57 km

Obtížnost: Střední
Technická náročnost: Nízká

Nová  Hospoda-Vejprnice-po modré Tlučná-Pankrác-po žluté Chotěšovičky-Pňovany-Jezná-Plešnice-po CT 37 Bdeněves-Malesice-Křimice-Skvrňany-Bory


I přes spalující výheň venku jsem vyjel na výlet k Hracholuskům. Vyrazil jsem přes Borská pole na Novou Hospodu, odkud jsem se rychle lesem dostal do Vejprnic. Po modré turistické jsem pak projel skrz Tlučnou a pokračoval směrem na Myslinku, cestou jsem ale odbočil, jelikož jsem chtěl jet přes Pankrác. Trefil jsem to dobře, kus se ale muselo po silnici na Nýřany. Kousek za Pankrácem jsem už zase pokračoval lesem na kamenný Újezd, kam jsem nakonec ani nedojel, páč jsem na kraji lesa narazil na zkratku vedoucí západním směrem. Na mapě vypadala úplně ideálně stvořená pro mě, správným směrem a napojující se na žlutou turistickou. Realita byla poněkud odlišná, cesta se větvila a nevedla směrem uvedeným v mapě, nicméně byla průjezdná a nakonec jsem skutečně dorazil na kýženou žlutou, ač trochu jinde. Tuhle trasu už jsem projížděl, ale poznal jsem to až když jsem se po í vydal. klikatí se lesem nad Rochlovem a bezpečně mi horšími i lepšími lesními cestami dovedla do Chotěšoviček, které jsou už kousek od Hracholusek. Já jsem ale koupačku nedával, tak jsem jel po napůl polňačce, napůl asfaltce do Pňovan. Podobně to vypadalo i cestou do Jezné. Tam už to bylo na dohled od Plešnice, jen kousíček k hracholuské hrázi a taky Bubnu. Tam jsem byl ale nedavno, tak jsem jel po cyklotrase 37 podél trati a posléze podél řeky do Bdeněvsi, která je spojená s Kozolupami. Polní cestou, dá se říct u řeky, jsem se přiblížil k Vochovu a mezi poli jsem prokličkoval do Malesic a přímo podél řeky do Křimic.

Z Křimic jsem učinil průzkumnou výpravu po právě stavěné části západního okruhu Plzně (fotky). Podél celé stavby vedou cyklostezky, což je rozhodně plus, ale zcela nepochopitelné je, že obchvat evidentně nebude v celé délce čtyřpuhová komunikace. Uprostřed polí asi nezbylo místo...vždyť jde jen o severojižní průtah centra regionu o_O Projel jsem tedy Skvrňany a kolem Škody I. brány, Techmanie a přes Hvězdu jsem dojel na Bory. Pokud jedete více méně bez zastávky, je to celkem solidní výlet, na celej den by to bylo vyloženě do pohody i s dlouhou koupačkou;)

56,7 km, z poloviny po lesních cestách, ale průměrná 24,4 km/h podle Sports Trackeru, který obvykle ukazuje o kilometr, dva méně, než spolehlivější tachometr. Ten na novém kole nemam, ale ukazuje se, že ta devětadvacítka je hodně rychlá:))



http://app.endomondo.com/workouts/487288847/20482649

Mlýn Malesice

Jez na Mži u Křimic

Západní obchvat Plzně u Křimic

Most přes Slovanskké údolí

Žádné komentáře:

Okomentovat