středa 25. června 2014

Mladoboleslavsko-Dědek, Baba

24. 6. 2014
20 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Vysoká

Mladá Boleslav-Kosmonosy-po modré Horní Stakory, Dědek, Baba, Trenčín, Bakov n. Jizerou-po červené Zvířetice-Dalešice-Debř-M. Boleslav


Poprvé jsem vyrazil na kolo kolem Boleslavi a dopad jsem neslavně.Na začátku jsem projížděl městem, abych narazil na modrou turistickou. Podařilo se, avšak až do Horních Stakor stejně vede po silnici. Tam ale než jsem se dostal do terénu, hned jsem zabloudil z důvodu prachbídného značení a mnohačetného rozvětvení cestičky. Vyhledal jsem tedy správnou zarostlou pěšinku a začal prudce stoupat na Dědek. Všude dost trnitých keřů, tak jsem neměl moc radost, jelikož tu ještě nemam komplet vybavení (vlastně tu mam jen kolo, helmu a nášlapy) a jel jsem vskutku nalehko. Všechno dobře dopadlo, ale kolem pěkných skalních útvarů jsem se dost zasek, prolézal jsem je, fotil jsem, na vyhlídku (na Český ráj) a do jeskyně...pak zase prudký sypký kopec v kombinaci s ne zrovna zánovním pláštěm, no postup se velmi zpomalil a neměl jsem pocit, že jsem toho nějak moc najel.

Od Baby se začalo převážně sjíždět, tak jsem si říkal, že trochu zas popojedu, ale za brýlovém se objevila lákavá nabídka odbočky za další vyhlídkou údajně na Ralsko a Zvířetice. Nic jsem ale nenašel, a všude kolem to vypadalo na hustý les, tak nevim teda... Sjel jsem tedy do Bakova, po modré se údajně kvůli opravě lávky nedá jet, takže jsem jel po červené podél Jizery. Cesta písčitá a vymletá, nic extra, ale dalo se. Zanedlouho jsem dojel k lávce údržby vodovodu, kde je sice zákaz vstupu, ale evidentně se běžně používá. je uzounká, kolo jsem převed, nasednu a ejhle, měkké zadní kolo? Nepřejel jsem ani louku a bylo prázdno. Vůbec netušim, o co jsem mohl píchnout a taky vůbec že mam tu smůlu, když asi po dvou letech vyrazim bez náhradní duše. Zákon schválnosti funguje. Tak jsem se prošel přes Dalešice a Debř zpátky domů, asi 7 kiláčků. Super procházka no:D


http://app.endomondo.com/workouts/479897654/20482649

Dědek
Panorama Baba
Baba

Ou jééé
Zvětralý Dědek
Výhled na Český ráj, možno vidět Ještěd, Valečov, Drábské světničky i Trosky

Žádné komentáře:

Okomentovat