pondělí 8. září 2014

Bělá pod Bezdězem

3. 9. 2014
45 km

Obtížnost: Střední
Technická náročnost: Střední

Radouč-Bradlec-po červené Bakov, Velký Řečkov, Klokočka-po zelené Bílý kříž-Radechov-Sahara-Bělá pod Bezdězem-Plužná-po modré myslivna Důl, Debř-po červené Michalovice-po žluté MB


Už tu máme září a já se asi potřetí pokusil dojet na Bezděz...neúspěšně:D Ale popořadě. Vydal jsem se zkusit štěstí po modré do Bradlce. Bohužel, jak se opakovaně potvrzuje, značení je v okolí Boleslavi velmi špatné. Modrá se ztrácela, poslední značka byla asi 10 m před vjezdem do nějaký pískovny. Až zpětně podle mapy se ukázalo, že trasa vede někudy úplně jinudy. No dobrý, tak jsem to objel, sjel k řece za vsí a pěknym trackem po červené dojel do Bakova.

Po červené jsem vlastně pokračoval (že cyklostezka 241 je místy značená špatně ani nemusim zmiňovat) přes Velký Řečkov až na Klokočku. Tam jsem se napojil na zelenou (a fiktivní CT 8150). U Bílého kříže jsem pokračoval dál směrem na Bezděz, ale u Radechova, nepotkajíc dosud jedinou značku údajné cyklotrasy, jsem se vydal po špatné cestě. Možná nakonec dobře, po skoro 10 km táhlého mírného stoupání jsem se rozhod kolem sedmé zkrátit výlet a vyrazit přes Saharu do Bělé. To město je nekonečně dlouhé, projel jsem až k nádrži Slon a vydal se po modré (mnoho schodů, pro kolo nic moc).

Původně jsem chtěl pokračovat po zelené na Valdštejnsko, ale jak jsem fotil západ Slunce nad Bezdězem, uvědomil jsem si, že to mam domů ještě dost daleko. Do plužné jsem tedy jel po silnici, ale nic není tak růžové, poměrně dlouhý úsek ještě v Bělé je rozkopaný a zralý na nesení kola přes rameno. Pak už se ale jelo dobře, i po modré z Plužné. I když v lese už začínala být tma a na té rozbité cestě nic moc. Ale klesal jsem, tak to odsýpalo. Až za Debří podél řeky, kde už to naštěstí dobře znam, se v šeru ztrácely terénní nerovnosti.

Přesto, že jsem výlet tolik zkracoval, padlo tam 45 km s průměrnou 20,3 km/h, tak to není zlé:)

http://app.endomondo.com/workouts/474393775/20482649

Bezděz jak za Máchy

Žádné komentáře:

Okomentovat