sobota 13. září 2014

Vrch Kněžský

9. 9. 2014
19 km

Obtížnost: Malá
Technická náročnost: Vysoká

Park Štěpánka-po červené Chloumek-Kněžský-po CT 143 Boží Voda-Jemníky-Řepov-Vodice-Olympia-nám. Republiky-U Stadionu


Těsně před setměním jsem jel vyzkoušet, co vydrží nový řetěz, který jsem po dvou dnech zápolení nasadil na kolo. Nic složitého jsem nevymýšlel, vydal jsem se přes Štěpánku na Cloumek známou cestou po červené, kde je velmi prudké stoupání. Řetěz držel, i když si ještě na starší kazetě úplně nesednul. Jenže po deštích byla cesta tak mazlavá, že se nedalo jet a následně jsem zjistil, že skoro ani jít nahoru...

Nejel jsem až do vsi, ale vydal jsem se po panelové cestě vlevo přes vrch Kněžský až k silnici z Bojetic. přesně jsem věděl, kde potřebuju odbočit, abych sjel do Řepova, ale cestička nikde. Možná se schovala ve tmě:D Na nějakou jsem narazil až za Boží Vodou. Bylo jasné, že to není správně, ale bylo to ještě horší, dojel jsem na kraj Jemníků, a jak jsem to cpal co nejvíc doprava, skončil jsem v poli-mém nejoblíbenějším terénu. Naštěstí se to dalo překonat a přecijen jsem se dostal do Řepova. Po CT 8148 jsem pak dojel ke stavení (Vodice), odkud se snadno dojede k Olympii. Doufal jsem, že tam bude nějaká wapka na umytí kola u myčky, ale ne, stejně jako u různých benzinek v Boleslavi. Holt pěkně růčo s kyblíkem před bytovkou no. Průměrná rychlost 20,45 km/h.
http://app.endomondo.com/workouts/474393961/20482649

Žádné komentáře:

Okomentovat